28 Nisan 2008 Pazartesi

PAMUK OĞLUM İYİKİ DOĞDUN......

Zaman hızla geçiyor. Bebeğim iki yaşına geldi bile! Günler geçtikçe dahada büyüdüğünü görüyorum..mutluluğun en büyüğünü yaşıyorum...evet bugün pamuk oğlumun ikinci yaş günü..


ne mutlu banaki bu güzel günüde gördüm.. onun yüzündeki küçük bir tebessüm herşeye değerdi...


canım oğlum...tatlı oğlum...şeker oğlum....tembel oğlum...obur oğlum....annesinin kuzusu oğlummmm....iyiki doğdun yavrum...


Dünyalar şekeri bir bebeğin gülümsemesiydi ilk tanıştığım an...

kucağıma aldığım an heyecanımın dorukta olduğu zamandı...

herşeyin ilkini oğlumda tattım...


İlk emeklemesiydi annelik...

İlk dişinin çıktığı andaki sevinçti annelik…

İlk adımıydı,anne deyişiydi annelik...

Boynuma o sıcacık sarılmasıydı annelik…

Kısacası karşılıksız sevmektir annelik...Mutluluğu çocuğunda görmekti annelik

babanla annen seni çok seviyor........

40 yorum:

NiNo dedi ki...

nice mutlu yillara saglikla ins

Ayse Pamuk dedi ki...

ahhh yerim ben onun pamuk yanaklarını iyi ki doğmuş şansıda yüzü gibi güzel olsun insallah

Baharcicegi dedi ki...

canim oglun cok tatli masallah,dedigin gibi pamuk gibi,allah saglikli uzun mutlu ömürler versin.
nice senelere

inci dedi ki...

ay ben yerim senin oğluşunu:)nice mutlu yıllar dilerim...seni de kutlarım canımcım...sevgiler....

aNNePeRi dedi ki...

Çok güzel anlatmışsın.Anne oluca insan her cümleyi kendide hissediyo :)Pamuğun çok tatlı bir pamuk.Allah hayırlı uzun ömürler versin sağlıkla sıhhatle huzurla inşallah :)

Melek* dedi ki...

ALLAH GÜZEL ÖMÜRLER VERSİN İNŞ. ANNELİK ALLAH IN BİZE VERDİĞİ EN BÜYÜK BİR HEDİYEDİR. HAMD OLSUN BU GÜZEL ANNELİK DUYGUSUNU TATTIRDIĞI İÇİN MEVLAMA

Unknown dedi ki...

canim benim nice dogum gunlerine Allah saglikli sihatli mutlu gunler gostersin her zaman. masallah Allah nazalardan korusun cok tatli anali babali buyusun evlat sevgisi hicbirseye bezemez
canim kucak dolusu sevgilerimi gonderdim.

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok tatli canim masallah
dogum gununu kutlarim

Tuğba dedi ki...

Nice senelere,darısı başımıza:)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Nice mutlu yıllara,sağlık sıhhat ve mutlulukla.. Allah bağışlasın, çok şekermiş, benim yerime de öpüver oğluşunu.. Nazar değmesin..

Adsız dedi ki...

canim oglusuyun dogum günü kutlu olsun daha nice yaslarini göreceksin insallah birde bakmisin büyümüs canim dogum günü kutlu ve mutlu olsun

sadiye dedi ki...

nice mutlu yıllara
Allah uzun ömür versin.
sevgiler

rümeysaninrüyasi dedi ki...

merhaba kırkbinkere maşallah değiniz gibi pamuk allah sağlıklı mutlu ailesiyle ve sevdikleriyle uzun ömürler versin veeee o küçücük yanağına kocaman bir öpücük kondurarak gidiyorum iyki doğdun canım

Disalce dedi ki...

bitanecik pamukum.....

Allah ömrün boyunca sana mutlu huzurlu bir ömür versin.......sevdiklerinle inşallah....

seninde anne günün kutlu olsun bitanem...

uygarimizlahayat dedi ki...

Canım oğlunun doğum günü kutlu olsun, allah bir ömür boyu sağlığı, mutluluğu,huzuru peşinden bırakmasın, nice senelere, öpüyorum onu kocaman...

EZGi :)) dedi ki...

canım tatlış ogluşunun doğum günü kutlu olsun kendi gibi güzel ve saglıklı bir hayatı olur insallah allah birbirinizden hiç ayırmasın sevgiler

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Arkadaşım oğluşunun doğum günü kutlu olsun...Sağlıklı uzun yıllar dilerim...Sevgiler...

antepası dedi ki...

Ayyy ayyy ay maşallah maşallah.Allah nazarlardan korusun,büyük adam olsun inşallah.O yanakları mıncıklasammı ısırsam mı öpse mı:))İyki doğdunuz iyiki varsınız.Analarının kuzuları....

angel dedi ki...

selam dostum...
tatlı küçük prensının dogum gununu bende kutluyourm.bahtı açık kaderı guzel olsun..

Mutfaknotlari dedi ki...

nice sağlıklı huzurlu uzun ömürlere inşallah
bu arada maşallahhh diye diye bi kaldım rabbim korusun küçük meleğini

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Allah nazarlardan korusun.Daha nıce mutlu yıllara .Sevgiler..

ab-ı hayat dedi ki...

Yeşil Domatesim,


Güzelliklerle dolu günler getirsin yeni yaşı oğluna,canına...ve sizlere...Çok tatlı maşallah.


Bu güzellikleri herkesin tadabilmesi dileğiyle...

elma şekeri dedi ki...

Nice uzun mutlu yillara.Oglunun dogum günü kutlu olsun.
Sevgilerimle....

RUMEYSA dedi ki...

doğum günün kutlu olsun yeşil domatesçiğin kuzusu :) :) nice mutlu senelere

made in funda dedi ki...

maşallah oğluşun çok şeker.işte annelik böyle bişey canım.çocuklarımızı yerlere göklere sığdıramıyoruz.iyi ki varlar.sen de ne güzel anlatmışsın duygularını.Allah hiç kimseyi evcladından ayırmasın..

fatosun mutfagından... dedi ki...

oyy pamuk oğluşunun yeni yaşı kutlu olsun..sağlıklı,mutlu,booooooooooool başarılı ve sevdikleriyle upuzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun bir ömrü olsun inşallah...sevgilerr

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Dilek,
Öncelikle Allah bağışlasın,Maşallah oğlun çok tatlıymış.
Doğum gününü de kutlar,sağlıklı ve huzurlu nice yıllar dilerim.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canım benim inan yutkunamadım yazdıklarını okurken,feci duygulandım...öyle güzel anlatmışsınki...hergün oğluma baktıkça bende bu duyguları yaşıyorum...

maşallah yavrun çok yakışıklı:)
nice mutlu yaşlara inşallah.hep sağlıklı mutlu huzurlu olsun inşallah...iyi ki doğmuş.
çok öptüm ikinizide

Adsız dedi ki...

Kutlarım canım benim.
Yakışıklı oğluna nice sağlıklı, mutlu yaşlar. Doğum günü kutlu olsun.
Sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Tam pamuk ayol yeşil domatesim bu..

ısırmalık her yeri :)

Mutlu olsun ömrü boyunca...

sıcacık sevgiler hayatım.

sevgiler.
www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

lezzetdilimi;
Dilekçim merhabalar güzelim;
Canım benim maşallah dünya tatlısı pamuk oğlunun doğumgününü ben de tüm kalbimle kutluyorum..
Canım Allah hayırlı yazılar yazsın inşallah.
Görüşürüz hoşçakal.

yildiz dedi ki...

Daha nice güzelliklerini görmek nasib olsun.Hele bir de okula baslasin,okumayi ögrensin...Inan ki sevincden cildirirsin.
Nice mutlu ve saglikli yillari ailecek gecirmeniz dilegiyle,sevgiyle....

Adsız dedi ki...

yazdıkların çok duygulandırdı beni.bende ilkimi oğluşumla tattım.gerisi kızlarla geldi tabi.ALLAH canlarını sağ etsin.mutlu yıllar diliyorum.RABBİM nice uzun,hayırlı,sağlıklı ömürler nasip etsin.çok tatlı maşallah.öptüm.

Feyza Fidan dedi ki...

Ayy kurban olsun Feyza tiyyzesi bu pamuk prenseeee :)))
Doğum günü kutlu olsun yakışıklı yiğenimin,
Mutlu, huzurlu, sağlıklı, sıhhatli, analı-babalı daha nice doğum günleri kutlasın inşallah,
Öpüyorum ikinizide...

angel dedi ki...

Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir'Dostlugun en büyük Armağan Bana'
iyiki varsııınnn.sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Dilekciğim maşallah diyorum, Allah bağışlasın diyorum.Koskaca bir ömür ve sağlık diliyorum canım.En tatlı şeyler değillermi hayatımızdaki:))en sevimli zamanıymış canım ya:)) aman dikkat et çabucak büyüyolar, doya doya yaşa bu anları:))öpüyorum ikinizi de..
sebilay.

Adsız dedi ki...

Merhaba, Allah sağlıklı, mutlu, huzurlu ve sevdikleriyle hep beraber nice yaşlar nasip etsin. Sevgiler Aslı

http://asmutfak.blogcu.com

Betül İnce dedi ki...

Oğluna ve siza mutlu sağlıklı nice seneler.

Sevgilerimle.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
oglunun dogum gününü en güzel dileklerimle kutlarim, Allahim anali babali bügütüp hayirli günlerini görmenizide nasip etsin insallah.
kakaolu islak kurabiyede harika olmus, kelebek pasta da ellerinize saglik, kolayliklar bu ara gecektende coook yogunsunuz anlattiklariniz onu gösteriyor, sevgiler...

capankizimutfakta dedi ki...

canim oglunun dogumgununu gecmiste olsa kutluyorum. allah nice saglikli birlikte omur nasip etsin. yogunluklarindada kolayliklar diliyorum...