3 Ocak 2008 Perşembe

TOP PARE


işte size tadına bayıldım ..aklıma talı geldiği zaman ..yani krize girdiğim zamanlarda yaptığım tatlıdan bahsetmek istiyorum...

aslında yaz günlerinin yaklaştığı şu günler biraz uzaklaşsam desem de hayatımın bir vazgeçilmezi olarak asla tatlıdan ayrılamıyorum..bazen diyorumki herkesde benim gibimi?bir kaç duyumdan sonra rahatlıyorum.. devam tatlı yemeye.hele de şerbetli tatlılara hastayım..bak yine krize girmeye başladım..

ben tatlımdan bir dilim almaya gidiyorum...sizide davet ediyorum buyrun arkadaşlar..

malzemeler:

.iki yumurta

.bir paket yumuşak margarin

.beş su bardağı un

.bir bardak pudra şekeri

.bir bardak yoğurt

.kabartma tozu

.vanilya

yapılışı:bütün alzemeler konularak yumuşak birhamur edilene kadar yoğrulur.hamurdan yumurta büyüklüğünde parçalara ayrılır..

içi:havuç,elma,şeker,ceviz,tarçın,.(ben göz kararı koydum)

hazırlanan top parelerin içine yapılan iç koyularak fırında pişirilir.

şerbeti:iki bardak şeker,bir buçuk su bardağı su,limon

pişen top pareler şerbete batırılır.üzerine hindistan cevizi serpilerek servis yapılır..afiyet olsun...


Hiç yorum yok: