3 Ocak 2008 Perşembe

TATİL VE PATATESLİ TOPLAR.......


sevgili teyzelerim biliyorsunuz artık yaz tatili geldi...okullar kapandı...benimde dört gözle beklediğim tatil zamanı geldi..

annem, babam ve ben pazar günü memleketimiz trabzona gidiyoruz....yuppiiiii..çok mutluyum ..çünkü anneannemi,babaannemi,dedelerimi,dayımı,halamı,amcamı...... göreceğim...ooo ne çok sevenim varmış...

teyzelerim biz iki ay burda yokuz....sizlerin ellerinizden öperim..annemin bloğu sizlere emenet..iyi bakın tamammı...

.annemin dönüşü muhteşem yemeklerle olacak..:))))


canım arkadaşım duygu bizler için bu patatesli topları yapmıştı..çok güzel oluyo..herkesin bildiği bir tarif...çok leziz oluyo...denemenizi tavsiye ederim...

yapılışı:patatesler soyulur.bir güzel haşlanır..güzelce ezilir içine taze soğan,dereotu,maydonoz,çeşitli baharatlar koyolarak yoğrulur...top şekli verilerek ortasına çukur yapılr..mayonez ve zeytin koyulur...... şimdiden afiyet bal şeker olsun....

canım arkadaşlarım iki ay gibi bir zaman zarfı içerisinde buralarda artık yokum..memlekette fırsat bulduğum anlarda sizlere uğramaya çalışacağım...sizleri şimdiden çok özledim..kendinize iyi bakın ..kocaman öptüm..

istediğiniz bir şey varsa getirebilirim..her isteğe açığım...:)))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba evet tatil basladi akraba siyaretlerinin tam zamani size iyi tatiller

NiNo dedi ki...

ayy cok guzel yapmis ama cok severim ben salatanin her cesidiniiiiii :)
yazdiklarinla desteginle yanimda oldugun icin tesekkur ederim canim
simdi ders calisiyorum ama inan karnim agriyor stresten pazartesi zor olacak evden ayrilip okula gitmek
hayirlisi ne diim