6 Ocak 2008 Pazar

ISLAK KEK PORSELEN DEMLİK CAY SAATLARI ETKİNLİGİ 7

etkinliğin bitmesine ramak kala tarifimi yetiştirdim şükür....etkinlik için kolay gelsin ve davetin için çok teşekkürler sevgili baharhabercisiyim........

çok yoğun bir hafta geçirdim....erkek kardeşimin nişanı vardı....hafta sonu ankaradaydık....zaten disallerle birlikte gittik....çok yorulduk..ama çok eğlendik.....

iki güne çok güzel anlar sığdırdık....o yoğunluk içinde disalle bir iki dükkan gezmeyide ihmal etmedik.....aldığımız tabaklardan bir kaçı ucuzluk kurbanı oldu.....ankaradan sağlam aldık kırığını ineboluya attık....neye niyet neye kısmet .....

uzun lafın kısası herşey çok güzeldi....kardeşime ve nişanlısına mutluluklar diliyorum.....ailemize hoşgeldin..............

onlarla hiçbir ilgisi yok...kendime yaptım....afiyetle yedim.....

malzemeler.....
ISLAK KEK
4 adet yumurta
2 su bardağı şeker
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı süt
2 yemek kaşığı kakao

bu karışımdan bir bardak ayır......
1 su bardağı un
1 paket vanilya
1 paket kab..tozu
üzeri için çilekli krem şanti(iki poşet)

yapılışı....şeker ve yumurta iyice çırpılır...sıvı yağ süt ve kakao eklenir...bu karışımdan bir bardak ayrılırkalan karışıma un,vanilya ve ka.tozu ekleniryağlanmış tepside 200 derecede pişirilir....sıcakken ayrılmış olan sos hertarafına dökülürkremşanti üzerindeki tarife göre hazırlanır...soğuyan kekin üzerine eklenir...

Hiç yorum yok: