6 Ocak 2008 Pazar

ÇİLEK SOSLU PARFE

merhaba arkadaşlar...
bugün disalin birinci yıl dönümünü kutladık....
isimlerimizi birleştirerek kurmuştuk.....benim herzaman ilk göz ağrımdır.....her ne kadar kendime ayrı bir blog açmış olsamda pc ye girer girmez ilk olarak elim disale gider.....
canım benim blog yılımız kutlu mutlu hayırlı olsun....bu arada disalin pastasının harflerini kendi ellerimle kestim....inşallah uğurlu gelirim...parfemide bu güne özel yaptım...afiyetle yedik.....
gelelim parfenin malzemesine...........1 kutu kremşanti2 adet muz1 paket bebe bisküvisi1 yemek kaşığı hindistan cevizidamla çikolataüzeri için çilekli ahududulu sosyapılışı..........kremşanti tarifine göre çırpılır.....bisküvi iri şekilde kırılır....şantiye eklenir....muz,hin.cevizi,damla çikl.eklenir....yapılan harç muffin kalıplara konulur....1 saat dolapta bekletilir..sos tarifine göre pişirilir.....kalıptan çıkarılan parfelerin üzerine dökülür.....not.....(ben silikon kalıp kullandım....çıkarması kolay oldu....isterseniz büyük kalıpta yapıp dilimleyerek servis yapabilirsiniz....kalıba poşet geçirmeyi unutmayın....daha kolay çıkar)

Hiç yorum yok: