3 Ocak 2008 Perşembe

HAVUÇLU TATLI VE SOBE

merhaba arkadaşlar sizlere canım arkadaşım duygunun yaptığı bol havuçlu tatlının tarifini vereceğim..arkadaşım diye söylemiyeyim ama kendileri çok marifetli ve beceriklidir..tatlıda üstüne yoktur...

kendisine dün misafirliğe gittiğimizde çok güzel şeyler yapmıştı....hepsi birbirinden güzeldi ...kendisine teşk .ederim

havuçlu tatlıyı ben çok sevdim eminim sizde seveceksiniz...şimdiden kolay gelsin.

malz.

.yarım kilo rendelenmiş havuç

.bir paket petit beure bisküvi

.yarım su bardağı ceviz

.tarçın

.bir paket krem şanti

.bir su bardağına yakın şeker

yapılışı:havuçlar rendelenir tavada şeker ile birlikte pişirilir.diğer tarafta krem şanti tarife göre çırpılır.soğuyan havuçlara ilave edilir...bisküvi,tarçın,ceviz eklenerek karıştırılır..silikon kalıba dökülerek bir gün dolapta bekletilir..daha sonra tabağa ters çevirilerek servis yapılır...afiyet olsun...

sevgili ebruakın arkadaşım beni sobelemiş..kendimce cevaplamaya çalıştım...ebrucuğum teşk.ederim...

-Ben güler yüzlüyüm

-Ben somurtkan değilim.

-arkadaş muhabbetinden hoşlanırım.
-yalnızlıktan hoşlanmam.

-süper bir ailem var.

-annem yanımda yok.

-çok güzel makyaj yaparım.

-pırasa yemeği yapmam.

-üç günde olsa diyet yaptım.

-üç günden sonra diyet yapmadım.

-oğluma kardeş yapacağım.
-fazla yemek yapmayacağım.

-gülen yüzler istiyorum.

-yalnızlık istemiyorum.

-oğlumun büyüdüğünü hayal ediyorum.

-eşimsiz bir hayat hayal etmiyorum.

-aileme inanıyorum-güveniyorum.

-yalancılara inanmıyorum.

-Sürekli oğlumla ilgilenirim

-Nadiren dinlenirim.

-ailesiyle zaman geçirenleri onaylıyorum.

-ailesiyle ilgilenmeyenlere karşıyım.
-eşimi buuuuu kadar seviyorum.

-karşıdan karşıya geçenlere yardım ederim.

-Bana yalan söyleyene yardım etmem.

-yemek dergilerini ,ilgimi çeken yazılarımı okurum.

-sıkıcı yazıları okumam.

-oğlumu takip ederim.

-reklamları takip etmem.

-bebek arabası kullanırım.
-normal araba kullanmam.

-disale giderim.

-evde yoksa gitmem.

Hiç yorum yok: