3 Ocak 2008 Perşembe

DOSTUMA VEDA....MİLFÖYLÜ BÖREKLER


bugün canım arkadaşım..kardeşten de bana daha yakın. dostum disalimi uğurladım.. çooook uzaklara..allah kısmet ederse salı günü umreye gidecek..onun adına çok sevindim..çünkü o güzel yerlere gidip görme şerefine erişecek inş..ve bizim için bol bol dua adecek...

biliyorum onu çok özleyeceğim..genelde hergünümüz beraber geçerdi..onsuzluğa çok zor alışacağım..

can arkadaşıma burdan tekrar iyi yolculuklar dililyorum...ve onu çok sevdiğimi söylüyorum...

arkadaş bulmak çok kolay ama dost bulmak çok zor...ben dostumu buldum.. ve kendimi çok şanslı hissediyorum..sanırım sizinde benim gibi candan dostlarınız vardır.......

sizlerle paylaşarak biraz daha rahatladım arkadaşlar..şimdiden teşk..

sizlere çok sevdiğim ve sık sık yaptığım milföy böreklerini tarifini vereceğim...

yapılışı:milföylerin bir tanesi alınır içine uzun sosis konulur.rulo şeklinde sarılır..açılmaması için kürdan ile tutturulur..milföyler bitene kadar aynı işlem devam edilir..180 derecelik

fırında hafif kızartılır... sıcak sıcak yenilir...şimdiden afiyet olsun...


2 yorum:

sadiye dedi ki...

Milföylü böreği bende sıksık kahvaltı için yaparım. çok severim. ve çokta pratik oluyor. Ellerine sağlık

sadiye dedi ki...

kek ne güzel poz vermiş öyle. sanki çok uzak diyardan gelmişş te bize ulaşmış oyyyyyyyerim onu üstelik haşhaşlı. ellerine sağlık