6 Ocak 2008 Pazar

ARAP KURABİYE

uzun bir aradan sonra merhaba arkadaşlar :)...
en sonunda bende denedim...hep yapmak istiyordum...ve nihayet yaptım...

ilk bakışta bir tereddütlendim..acaba yumurta sarısı ve kurabiye..olabilirmi diye..oldu hemde misss gibi...yapmanızı ısrarla tavsiye ediyorum..

helede benim gibi bir yumurta severseniz ise hiç düşünmeden haydi mutfağa...
tarifi sihirli mutfaktan aldım....çok güzel oldu....teşekkürler tarif için....3 haşlanmış yumurta sarısı 1 paket oda sıcaklığında margarin 1 paket vanilya aldığı kadar un
Üstünü kaplamak için:1/2 su bardağı pudra şekeri 1/2 su bardağı nesquik 1/2 su bardağı kakao
Hazırlanışı:
Yumurta sarıları ile margarini iyicene yoğuruyoruz. Daha sonra bulamaç haline getirdiğimiz margarin ve yumurtaya vanilyayı ekliyoruz. Kıvamını ayarlayabilmek için azar azar unumuzu ilave edyoruz ve bir yandan karıştırıyoruz. Şekil verebileceğimiz kıvama geldikten sonra yuvarlak kurabiyeler yapıyoruz. Ve önceden ısıtılmış fırında 170 derecede 15 dakika kadar pişiriyoruz. Bu ayar her fırın için aynı olmayabilir. Üzerleri sararmaya başlayınca pişip pişmediğini kontrol edip fırından alabilirsiniz.

Hiç yorum yok: